Dagen idag…

3 02 2009

Dagen idag har vært lite kreativ. Jobb, middag, sove og trening. Ett under at jeg klarte å trene idag også. Etter jobb bruker jeg som regel å være ganske så trøtt. Kansje det har noe med min spesielle døgnrytme å gjøre. Er vell ikke akkurat noramlt å sovne kl 2 på natten, så stå opp 5 timer senere for å dra på jobb?

Over til noe annet. Er en stund til sommern, men har for lenge siden begynnt å planlegge. Jeg og 3 kompiser skal på roadtrip i europa. Vi skal innom ca 18 land. Svergie, Danmark, Tyskland, Tjekkia, Slovakia, Ungarn, Østerike, Slovenia, Italia, San Marino, Vatikanet, Monaco, Frankrike, Spania, Andorra, Luxemburg, Belgia og Nederland. Så vist noen har forslag til ting vi vør gjøre eller se i noen av disse landene, så er det bare å komme med forslag. Regner med det blir en del sightseeing på diverse fotballstadioner, for de jeg reiser sammen kan vell godt sies å være over gjennomsnittet intrisert i fotball. Det som er kjedlig er at alle fotball ligaer i Europa har pause når vi skal ut å reise.

Handlingar

Information

One response

3 02 2009
Camilla

Skjekk ut Legoland i Dannmark og hels Paven fra mej i Vatikanet:D

Legg att eit svar

