København

3 02 2009

Jeg jobber som serviceteknikker i Eplehuset, og i helgen var det firmatur/fest i København for hele kjeden. Jeg vil tørre å påstå at dette var en svært vellykket tur. Har ikke hatt det så morsomt på lenge. Morsomt å finne på andre ting en å jobbing, sammen med sine kolegaer. Vi var rundt 80 stk som var samlet.

Metro

Metroen, København sitt transport system. Førereløs t-bane. Veldig fasinerende igrunn.

error

Hotell info kanalen på rommet mitt. Jeg måtte le litt når jeg så denne. Er MAC bruker nå, så noe slikt har jeg ikke sett på en stund. Uff, ja, jeg vet jeg har litt nerdete humor 😛

Fest

Dagen etter var vi på en ganske kjølig sightseeingtur rundt om i København.

tivoli

Båt

Juletre

Hver sin smak. Noen har juletreet på stua, noen i masten!

Eplehuset

Vi var også innom Eplehuset´s butikk i Køpbenhavn, som åpnet i desember. Penere butik enn dette skal man lete lenge etter.

Eplehuset

Admiral Hotell

Hotellet hvor vi hadde festen og overnattet på.

Handlingar

Information

Legg att eit svar

